Saturday, January 8, 2011

Sucuklu Nohut Yemegi


Yine iki kisilik ailemize uygun miktarda yapilan bir yemek oldu:) miktar arttirilabilir.

Malzemeler:

1 bucuk bardak nohut ( nohutlari aksamdan islatin )
1 adet orta boy sogan
1 adet kereviz sapi ( ilk defa denedim ama tadi cok guzel olmustu )
1 yemek kasigi domates salcasi
Tuz, kirmizi biber ve cok az karabiber ( isterseniz karabiber kullanmayabilirsiniz. Ben hemen hemen her yemege koyuyorum.)
1 yemek kasigindan biraz az tereyagi
2 yemek kasigi kadar dogranmis sucuk

Yapilisi:

Sogani ve kereviz sapini kucuk kucuk dograyin, tereyagini tencereye alin eriyince sogani ve kereviz saplarini ilave edin kavurmaya baslayin. Sogan ve kereviz saplari kavrulurken sucuklari ekleyin biraz daha kavurun. Nohutlari da ekleyin salcayi koyun baharatlarini atin ve biraz daha kavurun. Suyunu kendi istediginiz miktarda ayarlayin ben cok sulu sevmedigim icin suyunu az koydum. Siz kendinize gore ayarlayabilirsiniz. Nohutlar pisince ocagi kapatabilirsiniz. Afiyet olsun...

No comments:

Post a Comment