Saturday, January 22, 2011

Mantarli Tavuk Sote



Canim kardesim ( aslinda esimin kardesi gorumce kelimesini hic sevmem ve gercekten kardesim gibi seviyorum ) Yesim gonderdi bana bu tarifi mantari cok severim tavukla da cok harika olur bir de Yesim yapinca daha da bir harika olmustur. Turkiye'de sizlerle beraber olmayi cook istiyorum ama az kaldi insallah yaza birlikteyiz Allah'in izniyle. Ellerine saglik Yesim tarif icin tekrar tesekkur ederim :))

 Malzemeler:

      500 gr.küp dogranmis tavuk gogsu yada tavuk but
      Yarım kilo kültür mantarı
      1 adet soğan
      2 adet domates
      4,5 adet yesil ve kirmizi biber
      tuz, karabiber
      sıvı yağ

Yapilisi:

    Once kup kup dogranmis tavukları tavaya alalim. Tavuklari 3- 4 yemek kasıgı sıvıyagla soteleyelim. Tavuklar sularini salip saldigi suyu cekince icine kup dogranmıs mantarları ekliyoruz. Mantar ve tavugu birlikte suyunu cekene kadar kavuruyoruz. Sonra yesil ve kirmizi  bıberlerı dograyıp ilave ediyoruz, en son kup dogranmis domatesleri de ilave ediyoruz. En son tuz, karabiber ve kekik ilave ediyoruz. Veee ortaya harika bir mantarli tavuk sote cikiyor. Afiyet olsun...

3 comments:

  1. sagol canım benim kalplerimiz bir aynı şeyleri dusunuyoruz...:) ınsallah yazın beraberiz az kaldı evımede beklıyorum ona gore:)ben de seni cok seviyorum...

    ReplyDelete
  2. canım ben kırmızı bıberde dogradım yesıl bıberde
    guzel duruyor ıcınde lezzet verıyor...tercıhe kalmıs artık:)ben begendım umarım herkes begenerek yapar herkese afıyet olsun...:)

    ReplyDelete
  3. Tesekkur ederim canim ellerine saglik :))

    ReplyDelete