Wednesday, December 8, 2010

Sade Muffin



Bugun sabah kursa gittigim kilisede international potluck parti vardi. Bende sabah erken kalkip alelacele bu muffinleri yaptim. Tadi da gayet guzel oldu belki sakin ve daha genis bir zamanda yapilsa daha da guzel olabilirdi :) Partiye gelince cok guzeldi ilk defa Amerikada bir partiye katildim. Hem donem sonu hemde Christmas partisi ikisi bir arada yani:) Yemeklerin fotografini cektim ama yiyemedim:) Emin olmadigim seyleri yiyemiyorum sadece Guney Koreli arkadasim Miranin yaptigi yumurta rulosunu yedim. Onunda tarifini yayinlayacagim ben cok begendim. Hem goruntusu cok hos hemde tadi. Simdi de benim yaptigim keklere gelelim:)

 Malzemeler:
1,5 cup un
2 adet yumurta
1 cup seker
1/2 cup siviyag
1 cup yogurt
1 tatli kasigi kabartma tozu
1 tatli kasigi karbonat

Yapilisi:

Genis bir kapta yumurta ve sekeri iyice cirpin. Icine yogurt, siviyagi karistirip biraz daha cirpin. Ayri bir kapta unu, kabartma tozunu ve karbonati karistirin yavas yavas sivi karisima ilave edin ve karistirmaya devam edin. Karisiminizi muffin kaliplarina esit miktarda paylastirin.
Isterseniz benim yaptigim gibi yarim kalip cikolatayi benmari usulu eritip muffinlerinizin ustune dokebilirsiniz.
Onceden isitilmis 375F firinda 20 -25 dakika pisirin. Afiyet olsun...







No comments:

Post a Comment