Monday, December 6, 2010

Balkabakli Muffin



Amerika'da Cadilar Bayraminda her yer balkabaklariyla susluydu. Ayrica degisik balkabakli tarifler gordum. Balkabakli pie, balkabakli cheesecake gibi arkadasim Marie'de bizim icin balkabakli ekmek yapti. Bende Marie'den aldigim tarifte biraz degisiklik yaptim ve bread olarak degilde muffin olarak yaptim. Pumpkin bread bana cok fazla baharatli geldi bende diger baharatlari cikartip sadece tarcinla denedim tadi da gayet hos oldu. Arkadaslarimin hosuna gitti umari siz de begenirsiniz.

Malzemeler:

1.5 bardak seker
1/2 bardak siviyag
2 adet yumurta
1 tatli kasigi kabartma tozu
1 cay kasigi karbonat
1 cay kasigi tarcin
1 cay kasigi tuz
1 bardak balkabagi puresi
1/2 bardak ince cekilmis ceviz
1.5 bardak un

Yapilisi:

Genis bir kapta once yumurta ve sekeri iyice cirpin sonra sirayla siviyagi, balkabagi puresini ilave edin biraz daha cirpin. Ayri bir kapta unu, kabartma tozunu, karbonati, tuzu, cevizi ve tarcini karistirin yavas yavas sivi karisima ekleyin ve cirpmaya devam edin. Kek hamurumuzu muffin kaplarina 2 yemek kasigi olacak sekilde paylastirin. Onceden isitilmis 375 F firinda 20 -25 dakika kadar pisirin. Afiyet olsun...

No comments:

Post a Comment