Monday, December 6, 2010

Kızartılmıs Ekmekler



Hazırlaması gayet kolay ve lezzetlı ekmek dilimleri... Kahvaltılarınızda yada herhangı bır zaman yapıp yıyebılırsınız. Yanında ekstradan bıseyler hazırlamaya da gerek yok hersey mevcut ıcınde :) ihtiyaciniz olan bir bardak guzel demlenmis cay ( tabi ki ince belli bardakta burda yok malesef oyle bardaklar )

Malzemeler:

1 adet baget ekmek ( ben kendi yaptigim sutlu ekmekleri kullandim)
1 adet yumurta
1/4 cup ezilmis beyaz peynir ( ben kendi yaptigim peyniri kullandim)
1/4 cup rendelenmis cedar peyniri
ince dogranmis sucuk yada sosis
bir avuc kadar dogranmis maydanoz
1 kasik siviyag
tuz, karabiber ve pulbiber

Yapilisi:
Once yumurtayi cirpin icine peynirleri, ince dogranmis sucuk yada sosisleri, siviyagi, maydanozu ve baharatlari ekleyip karistirin. Ekmek dilimlerinin ustune bir kasik kadar surun. Tepsinizi yaglamaniza gerek yok ekmekler yapismiyor. Ekmeklerinizin ustu kizarana kadar pisirin. Afiyet olsun...

3 comments:

  1. ince belli bardak ben de var Esracim, bir gun hep birlikte kahvalti yapalim. Bardaklar benden ekmekler senden olsun :)

    ReplyDelete
  2. Istedıgın ekmek olsun ben sana yufka bıle yaparım ınsallah:)

    ReplyDelete