Monday, October 8, 2012

Barbeku ve Kori Baharatli Tavuk

Bu aralar cok sik yaptigim bir yemek oldu bu tavuk sote :) hem yapimi kolay hem de cok lezzetli. Amerikali misafirimiz icin yapmistim gecenlerde arsivde duruyordu yayinlamak bugune kismetmis bizim ufaklik uyurken yazivereyim dedim:))
Malzemeler
4-5 parca kemiksiz tavuk but ( gogus te kullanabilirsiniz ama bu kadar lezzetli olmaz zira ben hic yag kullanmadan pisiriyorum tavugun kendi yagiyla gogus eti yagsiz oldugu icin lezzet degisiyor )
2 adet defne yapragi
istediginiz kadar kori baharati ve barbeku baharati ( barbeku baharati yoksa paprika chili pepper ve tuz) yada kirmizi biber
Tuz
 Tavuklari ince uzun bir sekilde dograyin baharatlari ekleyip karistirin zamaniniz varsa buzdolabinda 1 saat bekletebilirsiniz yagsiz tavaya tavuklari alin icine defne yapragini koyun ve ocagin altini en kisa ayara getirip tavanin kapagini da kapatip yavas yavas pisirin. Tavuklariniz suyunu salip cekiyor  zaten bu sirada yagini da saliyor. Eger yagi yetersiz gorurseniz ekleyebilirsiniz benim tavuklarim biraz yagliydi. Afiyet olsun....

No comments:

Post a Comment