Monday, October 15, 2012

Acili Ezme









Cook hos, enfes, harika....

Ne kadar guzel soz varsa soylemeye deger iste o sozlerin hepsini soyluyorum:)) Turkiye'de lokantaya gidince gelen acili ezmeyle lavas ekmeginin hastasiyim desem yalan olmaz. Siparis ettigimiz yemek gelmeden karnimi doyurdugum olmustur:) Eeee buralarda lokantaya gidince oyle onden mezeler falan gelmiyor malesef zaten burda disarda yemege gitmek bizim icin biraz zor oluyor. Simdi bu konuya girersem icinden cikamam cook dertliyim bu konuda :( o yuzden ozledigimiz tatlar mutfagimizda esprisiyle   daliyorum mutfaga el yordamiyla ufak bir Turk lokantasindaymissin gibi hazirlik yapiyorum ufacik aileme:)) iste bu acili ezme de boyle cikti ortaya aslinda esimin universiteden hocasi esiyle birlikte yemege gelince bende kendi imzamizi tasiyan seyler yapmak istedim iyi ki de yapmisim bayildilar gece boyunca ''uzun zamandir bu kadar cok yememistik'' deyip durdular ki gercekten de bu zamana kadar agirladigim Amerikali misafirlerimden hicbiri bu kadar cok yememisti:)) Acikcasi cok mutlu oldum yemeklerimi sevmeleri tatli sohbetleri hersey bir harikaydi neyse gelelim tarife cok uzattim:))

Malzemeler

2 adet domates
1 adet salatalik
2 adet yesil biber
3 dis sarimsak
Bir avuc kadar maydanoz
1 yemek kasigi domates salcasi
1 yemek kasigi biber salcasi
zeytinyagi tuz karabiber pulbiber nane
10-15 adet kadar ceviz ici

Butun malzemelri mutfak robotuna koyup cektim fazla suyunu suzgecten suzdum. Ben ekmek ustune surup servis yaptim. Afiyet olsun...

No comments:

Post a Comment