Saturday, January 21, 2012

Yogurtlu Kek Tatlisi



Aslinda tabakta cesit cok :)

Hatice teyzenin birbirinden lezzetli ikramlari...
Sigara boregi oyle hazir yufkayla yapilmis degil el acmasi, hakkini vermek lazim cok lezzetliydi. Kisirda bir harikaydi dogrusu ama ben tatlinin tarifini yazacagim. Arkadaslar da cok begendiler Nur Hatice teyzeden tarif isteyince sakin verme Hatice teyze ben bloga yazacagim Nur ordan baksin dedim :))
Iste tarif
Malzemeler

3 adet yumurta
10 yemek kasigi seker
10 yemek kasigi un
10 yemek kasigi yogurt ( kati tarafindan )
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya


Serbeti icin

4 su bardagi seker
4 su bardagi su
 
Yapilisi 

Yumurta ve sekeri cirp yogurdu ekle cirpmaya devam et unu, kabartma tozunu ve vanilyayi birlikte ele ve karisima ekle. Dikdortgen borcama  dok 180 derecelik firinda uzeri kizarana kadar pisir.
*Firini onceden isitmayin keki koyunca firini ayarlayin.
Su ve sekeri tencereye alin kaynatin serbette iri gozenekler olmaya baslayinca altini kapatin.
*Serbeti kek ilikken dokmek gerekiyor ayrica serbetinde ilik olmasi gerekiyor.
*Serbette limon yok yogurdun eksisi yeterli oluyor.
Afiyet olsun...








2 comments:

  1. :)) Gercekten de cok guzeldi. Tarifi zaman gecirmeden alabilmek icin gecenin bir yarisi giriyorum. Kesinlikle denemelisiniz.

    ReplyDelete
  2. Bu icten,guzel yorumun ve izleyenlere tavsiyen icin cok tesekkur ederim Nur :)

    Bu arada senin irmikli tatli tarifini istiyorum cok guzeldi:)
    Siteyi takip edenler mahrum kalmasinlar bu lezzetten.

    ReplyDelete