Tuesday, January 17, 2012

Tahinli Kurabiye


Bu kurabiyeleri gecen pazar misafirlerim icin yapmistim. Tarif  hilaltimur.blogspot.com a ait. Ben tarifi birebir uyguladim cok fazla kurabiye cikti eger kalabalik bir gruba yapacaksaniz olculer ideal ama kisi sayisi az ise tarifi olculeri yariya indirip yapabilirsiniz. Benim kurabiyelerim artti ben komsuma da verdim. Gayet lezzetli kurabiyelerdi esim bile begendi kaldi ki o kurabiye sevmez:))

Malzemeler

4 cup un
1 cup seker
1/3 cup siviyag
1/2 cup tahin
2 yumurta sarisi
kabartma tozu ve vanilya
Uzerine yumurta aki ve susam
 
Yapilisi

Butun malzemeleri karistirip yogurun. Hamuru 15-20 dk bekletin. Bekleyen hamurdan ceviz buyuklugunde parcalar kopartip yuvarlayin once yumurta akina sonra susama bulayip yagli kagit serilmis firin tepsisine aralikli bir sekilde dizin. Onceden isitilmmis 350F firinda kisa bir sure pisirin. Afiyet olsun...

 


No comments:

Post a Comment