Thursday, September 20, 2012

Ispanakli ve Sucuklu Pide

Ispanakli pide

Sucuklu ve peynirli pide
Bu aralar pide yapmaya sarmis durumdayim:) her turlusunu denedim hepsini de cok sevdim, sevdik :))
Ispanakla aram hep cok iyi olmustur tam bir ispanak severim diyebilirim ama sucuk konusunda aynini soyleyemem aradan yillar gecsede cok ozledim ahh bir sucuk yesem demem herhalde ama esim seviyor bu pidelerde onun serefine olsun:)
Gelelim tarifimize pide hamuru kiymali pide hamuruyla ayni yapim asamalari da ayni ben sadece ic malzemeleri ve nasil yaptigimi yazacagim.

Ic Malzemeleri

Ispanakli ic icin:

1 demet ispanak
2 adet yesil biber
1 adet kucuk sogan
1 adet domates
1/2 bardak beyaz peynir
tuz, karabiber kirmizibiber

Sucuklu ic icin:

Istediginiz miktarda sucuk dilimleri ve peynir ( kasar olursa eminim daha guzel olur ben tulum peyniri kullandim)

Ispanaklari yikayip ince bir sekilde dograyin, sogan ,biber ve domatesi de dograyip baharatlari ve peyniri ekleyip karistirin.
Beze yaptiginiz hamurunuzu oklava yardimiyla ince uzun bir sekilde acin ortasina yeteri miktarda ispanakli icten koyup kenarlarini katlayip yumurta sarisi surun ve varsa  elektrikli ocakta yoksa firinda pisirin. Sucuklu pidenin yapimi da ayni sekilde. Afiyet olsun...
















No comments:

Post a Comment