Friday, November 28, 2014

Franbuazli Turta




Acaip pratik lezzetli bir turta tarifi verecegim simdi sizlere
Bu turta hamuruyla daha onceden elmali turta ve yaban mersinli turta yapmistim. Simdi de franbuazli denedim hepsi de cok guzel oldu. Daha once yaptiklarimi tek parca yapmistim oyle de yapabilirsiniz bu haliyle daha sevimli oldular :) Muffin kalibinda yada buyuk turta kalibinda yapabilirsiniz.


Malzemeler

1 stick tereyagi ( 115gram)
1/2 cup siviyag
3 yemek kasigi yogurt
1 cup pudra sekeri
2 cay kasigi kabartma tozu
Aldigi kadar un ( yavas yavas ekleyin )

Icin icin

Franbuaz receli ( Smucker's kullandim)

Yapilisi

Oda sicakligindaki tereyagi ve diger malzemeleri karistirin unu yavas yavas ekleyin ele yapismayan kurabiye hamuru gibi olacak vaktiniz varsa buzdolabinda dinlendirebilirsiniz ben dinlendirmedim tadinda cok bi fark olmuyor acikcasi :)

Muffin kalibiniza hamurunuzdan bir parca koyup seklini verin ve icinde kalan bosluga 1 tatli kasigi recelden koyun uzeri icin isterseniz kafes sekli verebilirsiniz ama ben ugrasmadim acikcasi uzerini kapatacak kadar hamuru elimle kucuk kucuk parcalayip uzerine serpistirdim. Yada siz buzluga koyup rendeleyebilirsiniz tamamen size kalmis. Kolay gelsin afiyet olsun :)



No comments:

Post a Comment