Sunday, May 4, 2014

Kakaolu Catlak Kurabiye




Bu aralar kurabiye yapiyorum demistim ya bu catlak guzellerim de firindan yeni cikti:)

Fatma abla yapmisti begenerek yemistim yapmak bugune kismetmis. Esimin hocasi evine caya davet etti elimiz bos gitmek olmaz demi :)

Tarif defterimin fotosunu cekip kardedime gondermistim bu lezzetten mahrum kalmasin diye :))
Gelelim tarifimize

1 yumurta
1 yemek kasigi tereyagi
1 cay bardagi seker
1 paket vanilya
1/2 paket kabartma tozu
25 gram kakao
1,5 cay bardagi un
1,5 yemek kasigi sut

Uzerine pudra sekeri

Yapilisi

Seker ve yumurtayi iyice cirpin icine oda sicakliginda ki tereyagini ekleyip cirpmaya devam edin. Un, kakao, vanilya ve kabartma tozu nu eleyip sivi karisima ekleyin en son sutu ekleyip karistirin. Karisim sert degil civik oluyo buzdolabinda 10 -15 dk bekletin ben daha fazla beklettim. Genis bir tabaga pudra sekeri ni dokun hamurdan kucuk parcalar kopartip yuvarlayin ve pudra sekeri ne bulayip yagli kagit serili firin tepsisine aralikli olarak dizin. 170 derecelik firinda 10 dk pisirin. Soguyunca sertlesecektir. Afiyet olsun..

No comments:

Post a Comment