Monday, August 12, 2013

Cracker Barrel Old Country




Ikinci duragimiz Guneyin mutfagini tam manasiyla yasatan bir lokanta oldu. Dekor ve yemekler klasik Southern Kitchens meraklilarinin gidip gormesi ve yemeklerini tatmasi gerek diye dusunuyorum. Ben Hint lokantasini ne kadar sevmediysem buraya bayildim. Tabi ki menudeki herseyi gonul rahatligiyla yiyemedik. Bizim tercihimiz balik oldu. Baligimizin yaninda yine guney mutfagina has misir unuyla kizartilmis bamya, patates puresi ve turnip green vardi.Tabi yemek gelince kotu bir surprizle karsilastik turnip greenimizin icinde bacon vardi :( hemen gonderdik yerine yesil fasulye aldik. Klasik misir ekmegimiz vardi cok lezzetliydi bayildim evde deneyecegim en kisa zamanda. Iki gunluk kisa tatilimizde disarda yemek zorundaydik bildigim birseyi tekrar pekistirdim Amerikada disarda yemek yemek cok da eglenceli degil :((

No comments:

Post a Comment