Friday, May 3, 2013

Fasulye Salatasi




Meksika fasulyesiyle yaptigim salata degisiklik olarak sadece kirmizi  tatli biber dogradim



Yapimi kolay, sicak yaz gunlerinde hafif besleyici bir salata. Biz cok sevdik umarim sizde seversiniz :) Istediginiz bir cesit fasulyeyle yapabilirsiniz ben meksika fasulyesini de cok seviyorum (black eye bean) de guzel oldu Turkcesini bilmiyorum malesef :(

Malzemeler goz karari

Istediginiz bir cesit fasulye konservesi
Dondurulmus misir
Kirmizi sogan
Maydanoz
Salatalik tursusu
Tuz, limon suyu ve zeytinyagi ( isterseniz balsamik sirke ben cok yakistiriyorum )

Fasulye konservesinin suyunu dokup iyice yikayin ve kagit havluyla kurulayin. Icine misiri ekleyin sogani ve maydanozu dograyip ekleyin. Salatalik tursusunu da eklemeyi unutmayin:) en son tuz limon suyu ve zeytinyagini ekleyip bir guzel karistirin. Afiyet olsun....





No comments:

Post a Comment