Tuesday, May 1, 2012

Yesil Mercimek Salatasi


Bu salatayi ilk defa Mehtap hanimda yedigim gun ne kadar buyuk bir kayip oldugunu anladim kendi adima
Aman Allahim ne kadar lezzetli biseydi o oyle :)) Ben yesil mercimegin sadece yemegini bilenlerdendim cok buyuk bir kayipmis diyorum simdi kendi adima. Manti partisi icin toplanmistik Mehtap hanimda o da sagolsun ekstra lezzetler hazirlamis bizim icin once manti vardi butun bunlara gerek yoktu zahmet etmissiniz desek de salatayi yiyince iyi ki de yapmis diyorum yoksa kim bilir ne zaman tanisacaktim bu lezzetle :) Tesekkurler Mehtap hocam :))


Salatanin tam tarifini yada soyle soyleyeyim malzemelerin miktarini tam olarak bilmiyorum. Icindeki malzemeleri yazacagim goz karari bir tarif

Malzemeler:

Yesil mercimek
Pirinc
Domates
Konserve misir
Salatalik tursusu
Rendelenmis havuc
Kirmizi tatli biber
Yesil sogan
Maydanoz
Dereotu
Tuz, siviyag ve limon suyu

Yesil mercimegi ve pirincleri haslayin. Birlikte haslanmayacak ayri ayri haslayin. Diger butun malzemeleri dagrayin karistirin en son tuz, siviyag ve limon suyunu ekleyip servis yapin. Afiyet olsun

No comments:

Post a Comment