Wednesday, February 29, 2012

Yulafli Kolay Kurabiyeler ( Oatmeal easy cookie)

Ben hayatimda bu kadar kolay yapilan bir kurabiye daha gormedim:) varsa da benim haberim yok. Icine evde ne varsa koyuyorum olcu yok aklima ne gelirse tadi mi enfes otesi oluyor. Icinde cok az yag var oyle klasik kurabiyerde oldugu gibi bir kocaa paket margarin yada tereyagi harcamiyorsunuz.
Esimin cani nadir olarak tatli seyler istedigi zaman hadi kolay biseyler yap diyor 5 dakikada yapiyorum bu kurabiyeleri :)
Oatmeal kurabiyelerle ilk defa Tayvanli arkadasim Winnie de tanistim. Ilk isim markete gidip oatmeal almak oldu. Tabi onda yedigim kurabiyelerden esinlenerek herzaman icerigi degistirerek yeni biseyler ekleyerek yaptim hepsini de severek yedik. Icine ne koyacaginiz size kalmis. Ben nasil yaptigimi yazayim da :))
Malzemeler

1 adet yumurta
1 yemek kasigi tereyagi
1/2 cup esmer seker
1 cup oatmeal
1/2 cup un
Kuru uzum, damla cikolata, hindistan cevizi ve biraz da ceviz koydum ( hepsi de 1/2 cup )
Yapilisi

Ilk olarak tereyagi ve sekeri iyice cirpin yumurtayi ekleyin ve cirpmaya devam edin. Icine unu, oatmeali ekleyip biraz daha cirpin daha sonra icine diger malzemeleri ekleyin bir spatulayla iyice karistirin. Yagli kagit serilmis tepsinize 1 yemek kasigi kadar koyun kasikla ustune biraz bastirin. Onceden isitilmis 350 F firinda 20 dakika yada uzeri kizarana kadar pisirin. Afiyet olsun...

No comments:

Post a Comment