Wednesday, February 2, 2011

Tavuklu ve Mantarli Spagetti





Sebzeli makarnayi Sena ablada yemistim tabi onun yaptigi enfes olmustu. Bende kendi capimda biseyler yapmaya calistim. Mantar yerine kabak da kullanabilirsiniz. Makarnaya cok yakisiyor zira benim Sena ablada yedigim de kabakliydi. Sebze sevmeyen ama makarnaya bayilan cocuklariniz varsa sebzeli makarna tam sizin aradiginiz tarif.

Malzemeler:

1/2 paket spagetti
1 adet tavuk gogsu
1 kutu mantar
1 adet yesil biber
1 adet kirmizi biber
1 adet buyuk boy domates
Tuz, karabiber, kirmizi biber

Yapilisi:

Teflon tavaya ince uzun sekilde dogramnis tavuklari alin cok az siviyagda soteleyin. Tavuklar sulanip sularini cekene kadar pisirin icine dogranmis mantari, ince uzun dogranmis biberleri ekleyin biraz daha soteleyin. En son domatesi ve baharatlari ekleyin ve pismeye birakin.

 Genis bir tencerede makarnalari haslayin. Haslama suyundan bir kepce sosa ilave edip sosu biraz daha pisirin. Pisen makarnalari suzun uzerine biraz siviyag gezdirin.

Servis tabagina makarnayi alin uzerine hazirlamis oldugunuz sosu gezdirin. Sicak servis yapin. Afiyet olsun...

4 comments:

  1. ben de bugun senın tarıfıne gore denedim canım coook guzel oldu nefıs bır tarıf ellerine saglık :))

    ReplyDelete
  2. Afiyet olsun canim begenmene sevindim:)

    ReplyDelete
  3. Merhaba hayırlı olsun blogunuz, tesadüf gördüm, başarılar, izlemedeyim, bende beklerim misafirim olursanız sevinirim.Ellerinize sağlık, çok güzel görünüyor sevdiğim bir lezzettir..

    ReplyDelete
  4. Tesekkur ederim Yelda hanim ziyaretiniz ve guzel yorumunuz icin.

    ReplyDelete