Saturday, April 28, 2012

Sirkeli Simit Kurabiye

Elmo bile hayran kaldi bu kurabiyelere :))

Yine Nur yine Nur :))
Yine Nur'un bir baska enfes tarifiyle karsinizdayim:) Sitede Cikolata soslu kurabiye ve sebzeli kek tariflerini paylastigim sevgili arkadasim Nur'un bir baska tarifi ...
Bu kurabiyelere herkes bayildi bir de firindan yeni cikmis mis gibi kokuyorlar gelen giden birer ikiser alip hatta peceteye sarip eve getirenler bile oldu ( bu ben oluyorum :))
Ellerine saglik Nur.

Malzemeler :


1 paket margarin
1 cay bardagi siviyag
4 yemek kasigi sirke
2 yemek kasigi toz seker
1 cay kasigi tuz
1 paket kabartma tozu
cay kasiginin ucuyla karbonat
2 yumurta ( 1 beyazi ustu icin )
aliri kadar un

Yapilisi:


Butun malzemeleri karistirin alabildigi kadar un ekleyip kulak memesi yumusakliginda bir hamur yogurun. Simit sekli verilmis kurabiyelerin uzerine firca yardimiyla ayirdigimiz yumurta akini surun ve uzerine susam serpistirip firina verin. Kurabiyelerin alti kizarinca firindan alin. Afiyet olsun...

Isterseniz malzemeyi yariya indirebilirsiniz ki Nur yarim olcu yapmis 30 adet kurabiye cikmis :))

2 comments:

  1. Ayy cok simardim efendim :) Yani okuyanlar da beni becerikli sanacak, bi tanisalar...

    ReplyDelete
  2. Sen zaten beceriklisin Nur :) site ziyaretcileri ve ben yeni tariflerini bekliyoruz:))

    ReplyDelete